vineri, 1 martie 2013

Polutia si Ionut

Mi-a soptit o pasarica. Defapt un pasaroi.
RazvanUltra55: Vezi ca Ionut Dolanescu zice ceva de polutie.
eu: unde?
RazvanUltra55: la verzi dupa gard
eu: a dat cu oistea-n gard?
RazvanUltra55: cam da

Ionuţ Dolănescu: Cred că România are grave probleme de poluţie

link

Sunt pe jos de ras.
Oare Ionut vrea sa ne scape de polutia nocturna? Cum asa? Bine eu nu mai sunt la pubertate. El n-o fi scapat oare de ea?

edit:
RazvanUltra55: da si definita polutiei
RazvanUltra55: ca sa stie despre ce e vb
eu: cine dreaq nu stie ce e polutia mai razvane?
eu: ce dreaq?
RazvanUltra55: iti spun eu ca e multi
RazvanUltra55: :P
eu: este?
eu: ei na
RazvanUltra55: daca ma duc maine si fac sondaj
eu: eu sper ca am cititori inteligenti
RazvanUltra55: facem pariu ca nu stie multa lume ce e polutia
eu: :|
RazvanUltra55: ;)
eu: defapt nu stiu americanii cand e ziua nationala a lor
eu: ce sa mai zic de polutia la romani
RazvanUltra55: pai vezi

1. POL'UTIE, poluţii, s.f. Scurgere spontană (mai ales în timpul nopţii) a lichidului seminal la bărbat. - Din fr. pollution.
Proces de eliminare involuntară a spermei (de obicei în timpul somnului). spermatoree, (înv.) săblaznă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu