vineri, 1 martie 2013

Vodafone spam

Sunt abonat la Vodafone (din pacate). De ce pastele ma-sii primesc spam de la ei? Poate nu ma intereseaza ce vrea sa-mi ofere Vodafone. De ce nu exista la sfarsitul mesajului o chestie de genul "daca nu mai doriti sa primiti mesaje promotionale de la Vodafone, va rugam scrieti un mesaj gol la XXX"? Mai nou am primit spam pe telefon si de la Carrefour. Maine-poimaine o sa primesc si de la salonul de masaj erotic cu doua finalizari "La Crina".
Si mai e o faza. Cand sun la ei la *222, pana sa imi zica pe ce sa apas, imi baga o reclama cu serviciile lor. Ma pis pe ele de servicii. Eu vreau sa apas 1 pentru limba romana. Imi baga o polologhie de 1 minut pana ma enervez. Apas 1. Apoi iar o reclama cu nu stiu ce asigurarea pulii. Ma cac pe ea de asigurare. Nu mai bine ma intrebi tu daca vreau sa imi spui de noiule oferte si sa apas pe 1 ptr da si pe 2 pentru nu? Si de fiecare data cand revin la meniul precendent, imi e bagata o noua reclama. Sa ma fut pe ele de reclame. De-al dracu, si daca vroiam sa iau nu stiu ce oferta de la ei, de-al dracu, ma repet, de-al dracu n-o mai iau acum pentru ca m-ati agasat cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu